POLITICA DE RETUR
SC Medeea Instal SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
SC Medeea Instal SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
Cadrul legal
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, Serviciul de Retur este disponibil în conformitate cu următoarele condiții:
- Returnarea produselor trebuie efectuată în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data achiziționării;
- Produsele trebuie să fie însoțite de documentul fiscal original (factura/bonul fiscal) care atestă achiziționarea, împreună cu orice alte documente relevante;
- Produsele trebuie să fie sigilate și să fie returnate în ambalajul original nedeschis, fără semne de uzură sau deteriorare, împreună cu toate accesoriile și eticheta intactă;
- Produsele trebuie să fie returnate în stare de funcționare, fără urme de utilizare, deteriorare sau impact, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.;
- Produsele returnate trebuie să facă parte din același lot disponibil în stoc și să fie în unități de ambalare/vânzare;
- În cazul produselor comercializate în cadrul unui pachet promoțional, întregul pachet trebuie returnat în totalitate, așa cum a fost achiziționat.
SC Medeea Instal SRL isi asuma responsabilitatea pentru produsele achizitionate din magazin sau livrare cu masinile proprii. Marfa se poate livra prin curier, cu acordul clientului, prin acceptarea si achitarea facturii proforme.
Atentie!!! Livrarea prin curier poate deteriora marfa. Prin achitarea facturii proforme, clientul isi asuma toate riscurile ce țin de livrarea si deteriorarea mărfii.
Procedura de retur impune ca materialele sa fie returnate de client, acestea vor fi verificate de gestionar si in functie de starea acestora vor fi acceptate sau refuzate.Se va intocmi un proces-verbal de conformitate/neconformitatea. Dupa aprobare, se face factura de storno si factura de servicii de ambalare sau transport (daca este cazul).
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original (dacă se poate) cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Excepțiile
Nu sunt acceptate returnările și înlocuirile pentru următoarele categorii de produse:
- Acumulatori, becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii și încărcătoare care nu sunt sigilate.
- Produse care au fost supuse altor servicii, cum ar fi mixarea vopselelor, debitarea sau comanda specială.
- Consumabile și accesorii sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, termometre, etc.), care pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
- Produse utilizate, cu intervenții neautorizate, sau care prezintă semne de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri mecanice/electrice sau lipsa de accesorii.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract printr-o cerere în scris la adresa de e-mail: office@medeeinstal.ro.
În termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificării, cumpărărătorul va primi pe e-mail un răspuns cu privire la solicitarea înaintată.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
- Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renuntă la achizitionarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului.
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Costuri suportate de către vânzător:
- Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
- Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumparatorului. Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție
- Notă: dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție
Rambursarea banilor
- Suma achitată în numerar în magazinele pentru persoane fizice va fi restituită în numerar.
- Plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar, vor fi restituite prin virament bancar